#Truskawkowe LPM

Przed Wami ciąg dalszy nadrabiania moich blogowych zaległości :)

Tym razem wracamy do listopada 2017 roku i kampanii Ambasadorskiej organizowanej przez Le Petit Marseiliais...

Zostałam Ambasadorką LPM i dostałam do przetestowania nowość, czyli Truskawkowy delikatny żel pod prysznic. Oczywiście jak to bywa w paczkach ambasadora znalazło się kilka gratisów... Próbki żelu do rozdania znajomym i rodzinie oraz "truskawkowy" zaparzacz do herbaty lub innych ziółek :)


Motywem przewodnim kampanii była oczywiście truskawka i powrót do letnich i wakacyjnych wspomnień... 

Jeżeli natomiast miałabym opisać truskawkowy żel pod prysznic, to krótko i ma temat:
  • intensywnie pachnący
  • delikatny
  • przyjemny
  • dobrze się pieni
  • bardzo wydajny
... ale to chyba żadna nowość, bo jeżeli ktoś kiedykolwiek miał okazję użyć żelu marki LPM to wie, że każdy żel jest SUPER!

Przetestowałam...Polecam!!!


Komentarze

  1. witam też miałam przyjemność testowania żeli LPM truskawka :) ogólnie jestem bardzo zadowolona z kampanii , zapach żelu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam truskawki i ich zapach, więc jak dla mnie kampania idealna ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

#Presto TestMeToo

#Jestem Primo

Zakupowe Aliexpress