#Zakochani w Smaku

Od 5 marca mieliśmy przyjemność testowania kaszek Smakija, oczywiście dzięki Trnd Polska 😊



Kilka słów o kaszkach Smakija...
Kaszki Smakija firmy Zott to dobre rozwiązanie zarówno dla tych najmłodszych, jak i tych starszych smakoszy. Jest to deser mleczny z kaszką manną w ośmiu smakach: 
  • śmietankowy
  • czekoladowy
  • cynamonowy
  • z sosem wiśniowym
  • z sosem malinowym
  • z sosem truskawkowym
  • z sosem z owoców leśnych
  • z sosem z jabłek i cynamonem
Każda kaszka Smakija łączy w sobie prostotę, finezję i bogactwo smaku. Jest idealnym rozwiązaniem na śniadanie, podwieczorek lub jako przekąska w ciągu dnia. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. A cena? Cena waha się w granicach 1,80 zł do nawet 2,40 zł. Gdzie kupicie? Kaszki Smakija są dostępne w większości super i hipermarketów, jak i tych mniejszych sklepików. 


Nasze testowanie...
Swoje testowe zakupy podzieliłam na dwie części. Niestety jednego z ośmiu smaków nie dostałam, mianowicie kaszki z sosem z jabłek i cynamonu. Pozostałe smaki spróbowałam oraz poczęstowałam nimi rodznę i znajomych. Opinie są podzielone, jednym przypadły kaszki z sosami, innym kaszki klasyczne - czekoladowe i śmietankowe. Mój numer 1 to kaszka z sosem z wiśni. Moja córeczka uwielbia czekoladową, tata zjada wszystko co truskawkowe, więc wiadomo jaki smak wybrał. Mama - kaszka cynamonowa - mi najmniej przypadła do gustu (może dlatego, że nie lubię cynamonu). A znajomi i mąż? Tu zdania są podzielone, jedni wolą klasyczną śmietankową, inni z sosami, a Krystian pochłania wszystkie smaki 😂



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Presto TestMeToo

#Jestem Primo

Baba Jaga