#Presto TestMeToo

Ściereczki Presto są świetne!
Przez tydzień testu miałam okazję dobrze je wykorzystać. Jako zabiegana mama dwójki dzieci - nie zawsze mam czas na gruntowne sprzątanie, a niestety kurzu, brudu i odbitych palców na meblach i w lodówce jest pełno.


Oto kilka sytuacji:
  1. W tygodniu testu moja mama zapowiedziała się godzinę przed swoim przybyciem. W tej sytuacji uratowały mnie ściereczki do mebli Presto - szybko ogarnęłam mieszkanie.
  2. Syn się rozchorował, a ja byłam zmęczona i nie wyspana (miałam taki tzw. "dzień lenia") - niestety mieszkanie trzeba ogarnąć - więc do ręki ściereczki Presto i w 20 minut zrobiło się czyściej.
  3. Lodówka, lodówka... temat rzeka :) Kto lubi ją myć? Ja nie! Dzięki ściereczkom Presto do lodówek i mikrofalówek - lodówkę odświeżę szybko - bez konieczności jej rozmrażania i mycia. 



Ściereczki Presto charakteryzuje bardzo przyjemny zapach, który nie jest intensywny. A jakieś minusy? Póki co jeden, wydaje mi się, że te ściereczki do mebli mogły być bardziej mokre. Mimo wszystko polecam tym, którzy albo nie lubią sprzątać, albo nie zawsze mają na to czas. Ja swój zaoszczędzony czas spędziłam z rodziną :) a Ty na co wykorzystasz swój zaoszczędzony czas? 

#PrstoTestMeToo #Presto 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#Jestem Primo

Zakupowe Aliexpress